Abiinfo / Paketid

Kehtiva hinnapaketi info leiad meie iseteenindusest.

Hinnapaketti võib soovi korral vahetada ka mitu korda aastas ja hinnapaketi muutmine on tasuta.

Kõige mugavam on paketi sobivust kontrollida ja paketti vahetada iseteeninduses. Uus pakett hakkab kehtima järgmisest kalendrikuust.

Hinnapaketi valik sõltub tarbimiskoha tüübist (nt korter, eramu) ja tarbimise suurusest. Samuti oleneb paketi valik sellest, kas tarbid elektrit rohkem päevasel ajal või pigem öösiti ja nädalavahetustel.

Kõige lihtsam on kontrollida hinnapaketi sobivust hinnapaketi kalkulaatoriga, mis asub iseteeninduses võrgulepingu andmete lehel.

Kui on tegemist täiesti uue tarbimiskohaga (uus maja või korter) ja hakkad elektrit tarbima kohe pärast võrgulepingu sõlmimist, siis soovitame valida paketi „Võrk 2 kuutasuga". Kui Sa lepingut sõlmides kohe tarbimiskohas elektrit kasutama ei hakka või teed seda minimaalselt, siis soovitame valida paketi „Võrk 2".

Võrgulepingu pakettide valiku leiad SIIT.

Päevatariif kehtib esmaspäevast reedeni suveajal kell 8–24 ja talveajal kell 7–23. Öötariif kehtib suveajal kell 24–8 ja talveajal kell 23–7 ning kõigil laupäevadel ja pühapäevadel. Argipäevadele langevatel riiklikel pühadel kehtivad samad tariifid, mis tavalistel argipäevadel.


Kas said oma küsimusele vastuse?

Jah
Ei

Sellega koos vaadatakse

Võrguleping

Võrgulepingu sõlmimine ja lõpetamine.

Loen lähemalt »
Tingimused

Elektrilevi teenuste tüüptingimused.

Loen lähemalt »

Ei leidnud vastust? Võta meiega ühendust!

Klienditeenindus
777 1545

Välisriigist helistades: +372 777 1545
Kõnedele vastame E-R 8.00-18.00
info@elektrilevi.ee

Äriklienditeenindus
777 1747

Välisriigist helistades: +372 777 1747
Kõnedele vastame E-R 9.00-17.00
ariklient@elektrilevi.ee

Millisele küsimusele Sa vastust ei leidnud?

E-post on kohustuslik