Hea klient!

Hetkel on Elektrilevi klienditelefonil pikemad ootejärjekorrad. Vabandame ebamugavuste pärast!

MARU rakendus annab võimaluse kiireks infovahetuseks

● Teata elektrikatkestusest
● Anna märku ohtlikust olukorrast
● Saa infot rikke likvideerimisest
● Aktiveeri rikketeate märguanded

Vaatan lähemalt

Minu võrgulepingud

Sõlmi või lõpeta leping, muuda hinnapaketti

Vaatan võrgulepinguid

Minu tarbimisajalugu

Analüüsi oma tarbimist

Vaatan tarbimisajalugu

Minu liitumised

Jälgi oma liitumiste teekonda, esita uus taotlus

Vaatan töös liitumisi

Minu andmed

Muuda oma kontaktandmeid või telli teavitusi

Vaatan kontaktandmeid

Elektrivõrgu hetkeolukord

Vaata oma kodupiirkonna elektrivarustust ja tutvu soovitustega elektrikatkestuse korral.

Vaatan kaarti Tutvun soovitustega

Elektrilevi

Elektrilevi on Eesti suurim võrguettevõte, tuues elektri kohale pea kõikidesse kodudesse ja ettevõtetesse. Meie ambitsioon on pakkuda klientidele ja ühiskonnale erakordset väärtust suuri võrke efektiivselt koos arendades ja hallates. Meie töö tulemusena muutub elektrivõrguteenus järjest töökindlamaks. 

Loen lähemalt

Uudised

Palume esinduse külastusel järgida lihtsaid reegleid, et hoida ennast ja teisi:

  • Palume haigusnähtudega esindustesse mitte tulla.
  • Külasta võimalusel esindust üksi.
  • Mõtle eelnevalt oma vajadus läbi, et kohapealne protsess sujuks kiiremini.
  • Palume hoida vähemalt 2 meetrist vahemaad teistest inimestest.
  • Palume desinfitseerida käsi ENNE ja PÄRAST kontakti. Desinfitseerimiseks saab kasutada ukse läheduses asuvat desinfitseerimisvahendit või küsi selle asukohta teenindaja käest.
  • Soovitame kasutada meiega suhtlemiseks esmajärjekorras digitaalseid kanaleid.
  • Kontaktid

    Tööpäevadel kell 8-18 abistab kliente meie nõustamiskeskus tel 777 1545 või [email protected].

    Ärikliendid saavad tööpäevadel kell 9.00-17.00 pöörduda ärikliendi telefonil 777 1747 või [email protected].
    Riketest saab teada anda ööpäevaringselt telefonil 1343. Toiminguid saab endiselt teha ka meie iseteeninduses.

    Tugev tuul põhjustab tavapärasest rohkem elektrikatkestusi

    05.10.2016

    Tugeva tuule tõttu elektriliinidele murdunud puud ja oksad on põhjustanud tavapärasest rohkem elektrikatkestusi. „Suurema osa riketest oleme juba likvideerinud ning üle Eesti on rikkeid likvideerimas ligi 70 rikkemeeskonda,“ iseloomustas olukorda Elektrilevi juhtimiskeskuse juhtaja Aivar Sõõru.

    Hetkel on rikete tõttu vooluta 842 majapidamist. „Tööd käivad ning anname parima, et klientidele voolühendus võimalikult kiiresti taastada, ent siiski võivad üksikud tööd jääda ka homsesse,“ lisas Sõõru. Tugevaid tuulepuhangud püsivad ilmaprognoosi järgi nädala lõpuni.

    Sõõru sõnutsi tuleks elektrikatkestusteks valmistuda klientidelgi: laadida mobiiltelefonide akud, kontrollida taskulampe või varuda küünlaid ja majapidamistes, kus veevarustus sõltub elektrist, tuleks varuda joogivett. Samuti peaksid loomapidajad arvestama pikema elektrikatkestusega ja välja selgitama generaatori kasutamise võimalused.

    Voolu kadudes palub Elektrilevi enne rikketelefonile 1343 helistamist oodata 10-15 minutit, mille jooksul tehakse keskpingerikke korral kindlaks rikke ulatus ja saadetakse elektrita klientidele SMS rikke kõrvaldamise kohta. Nii saab kõnekeskuse kaudu teenindada operatiivsemalt neid kliente, kelle elektrikatkestuse kohta Elektrilevi juhtimiskeskusel info puudub.

    Maas vedelevat elektrijuhet või katkenud elektriliini märgates helistage kohe Elektrilevi rikketelefonil 1343. Katkenud elektrijuhtmele ei tohi läheneda ega seda puudutada, kuna juhe võib olla pinge all ja anda eluohtliku elektrilöögi isegi kümne meetri raadiuses.


    Maret Reinumägi
    Elektrilevi kommunikatsioonispetsialist
    tel 5693 8148
    [email protected]
    Kõik uudised