Hea klient!

Hetkel on Elektrilevi klienditelefonil pikemad ootejärjekorrad. Vabandame ebamugavuste pärast!

MARU rakendus annab võimaluse kiireks infovahetuseks

● Teata elektrikatkestusest
● Anna märku ohtlikust olukorrast
● Saa infot rikke likvideerimisest
● Aktiveeri rikketeate märguanded

Vaatan lähemalt

Minu võrgulepingud

Sõlmi või lõpeta leping, muuda hinnapaketti

Vaatan võrgulepinguid

Minu tarbimisajalugu

Analüüsi oma tarbimist

Vaatan tarbimisajalugu

Minu liitumised

Jälgi oma liitumiste teekonda, esita uus taotlus

Vaatan töös liitumisi

Minu andmed

Muuda oma kontaktandmeid või telli teavitusi

Vaatan kontaktandmeid

Elektrivõrgu hetkeolukord

Vaata oma kodupiirkonna elektrivarustust ja tutvu soovitustega elektrikatkestuse korral.

Vaatan kaarti Tutvun soovitustega

Elektrilevi

Elektrilevi on Eesti suurim võrguettevõte, tuues elektri kohale pea kõikidesse kodudesse ja ettevõtetesse. Meie ambitsioon on pakkuda klientidele ja ühiskonnale erakordset väärtust suuri võrke efektiivselt koos arendades ja hallates. Meie töö tulemusena muutub elektrivõrguteenus järjest töökindlamaks. 

Loen lähemalt

Uudised

Palume esinduse külastusel järgida lihtsaid reegleid, et hoida ennast ja teisi:

  • Palume haigusnähtudega esindustesse mitte tulla.
  • Külasta võimalusel esindust üksi.
  • Mõtle eelnevalt oma vajadus läbi, et kohapealne protsess sujuks kiiremini.
  • Palume hoida vähemalt 2 meetrist vahemaad teistest inimestest.
  • Palume desinfitseerida käsi ENNE ja PÄRAST kontakti. Desinfitseerimiseks saab kasutada ukse läheduses asuvat desinfitseerimisvahendit või küsi selle asukohta teenindaja käest.
  • Soovitame kasutada meiega suhtlemiseks esmajärjekorras digitaalseid kanaleid.
  • Kontaktid

    Tööpäevadel kell 8-18 abistab kliente meie nõustamiskeskus tel 777 1545 või [email protected].

    Ärikliendid saavad tööpäevadel kell 9.00-17.00 pöörduda ärikliendi telefonil 777 1747 või [email protected].
    Riketest saab teada anda ööpäevaringselt telefonil 1343. Toiminguid saab endiselt teha ka meie iseteeninduses.

    Elektrilevi testib ühise arve süsteemi

    26.10.2016
    Võrguettevõte Elektrilevi sai valmis ettevalmistustega, mis võimaldavad kõikidel elektrimüüjatel esitada elektrienergia ja võrguteenuse eest ühise arve. Sellest nädalast saavad huvitatud elektrimüüjad väljaarendatud süsteemi testida.

    Seni on võrguteenuse ja elektri eest ühist arvet väljastanud need võrguettevõtted, kes tegelevad ise ka elektri müügiga. Samuti on ühisarvet esitanud Eesti Energia neile klientidele, kes asuvad Elektrilevi võrgupiirkonnas - seda on võimaldanud varasemalt väljakujunenud infosüsteemid. Uue väljaarendatud lahenduse puhul saavad Elektrilevi võrgupiirkonna klientidele ühise arve võimalust pakkuda kõik elektrimüüjad, kes süsteemiga liituvad.

    “Ühise arvega kaasneb rida juriidilisi ja tehnilisi detaile, mida õigusaktid ei reguleeri. Kuna elektrimüüjatel ja klientidel oli aga mugavaks arveldamiseks suur ootus, tekkis meil Eesti suurima võrguettevõttena vajadus võtta lahenduse väljatöötamisel eestvedaja roll,” selgitas Elektrilevi arveandmete osakonna juhataja Viktor Afanasjev. “Kui süsteem praktikasse läheb, saab sellest üks esimesi omataolisi Euroopas. Ettevõtted Euroopas otsivad ühtset lahendust elektriarvete korraldamiseks, kuid seni on sellega teadaolevalt hakkama saanud vaid Taani ja Läti,” lisas Afanasjev. Tema sõnul on neis riikides uus turumudel reguleeritud seadusandlusega, mis on vajalik lahenduse ühtseks üleriigiliseks korraldamiseks. Kuna Eestis õigusaktid ühise arve esitamist ei reguleeri, rakendub süsteem vaid Elektrilevi võrgupiirkonnas. Ühise arve korraldamise põhitingimused on läbi vaadanud Konkurentsiamet.

    Eestis on uuenduse läbiviimisel oluliseks eeliseks süsteemioperaator Eleringi juures asuv keskne andmevahetusplatvorm, kuhu edastatakse elektritarbimise andmed. Tänaseks on sellele tehtud vajalikud lisaarendused, samuti arendatud Elektrilevi infosüsteeme ja kohandatud võrgulepingu tüüptingimusi. “Enam kui aasta väldanud ettevalmistused on tähendanud palju kohtumisi eri osapooltega, kellega otsisime ühiselt lahendusi. Lisaks tehnilistele üksikasjadele tuli selgeks saada ka näiteks klientide teenindamise, võlgade haldamisega seonduv ja mitmeid muid aspekte,” selgitas Afanasjev.

    Elektrimüüjate liitumine süsteemiga on vabatahtlik ja eeldab müüja infosüsteemide valmisolekut. Elektrilevi on alustanud lahenduse tehnilist testimist, mis järgmises etapis toimub koos asjast huvitatud elektrimüüjatega. Müüjad, kelle infosüsteemidega toimivus on testitud ja seega lahenduse töötamises veendutud, saavad oma klientidele esimesi uuel mudelil põhinevaid ühisarveid väljastada juba järgmise aasta esimestel kuudel.

    Maret Reinumägi
    Elektrilevi kommunikatsioonispetsialist
    Tel 5693 8148
    [email protected]
    Kõik uudised