Hea klient!

Hetkel on Elektrilevi klienditelefonil pikemad ootejärjekorrad. Vabandame ebamugavuste pärast!

MARU rakendus annab võimaluse kiireks infovahetuseks

● Teata elektrikatkestusest
● Anna märku ohtlikust olukorrast
● Saa infot rikke likvideerimisest
● Aktiveeri rikketeate märguanded

Vaatan lähemalt

Minu võrgulepingud

Sõlmi või lõpeta leping, muuda hinnapaketti

Vaatan võrgulepinguid

Minu tarbimisajalugu

Analüüsi oma tarbimist

Vaatan tarbimisajalugu

Minu liitumised

Jälgi oma liitumiste teekonda, esita uus taotlus

Vaatan töös liitumisi

Minu andmed

Muuda oma kontaktandmeid või telli teavitusi

Vaatan kontaktandmeid

Elektrivõrgu hetkeolukord

Vaata oma kodupiirkonna elektrivarustust ja tutvu soovitustega elektrikatkestuse korral.

Vaatan kaarti Tutvun soovitustega

Elektrilevi

Elektrilevi on Eesti suurim võrguettevõte, tuues elektri kohale pea kõikidesse kodudesse ja ettevõtetesse. Meie ambitsioon on pakkuda klientidele ja ühiskonnale erakordset väärtust suuri võrke efektiivselt koos arendades ja hallates. Meie töö tulemusena muutub elektrivõrguteenus järjest töökindlamaks. 

Loen lähemalt

Uudised

Palume esinduse külastusel järgida lihtsaid reegleid, et hoida ennast ja teisi:

  • Palume haigusnähtudega esindustesse mitte tulla.
  • Külasta võimalusel esindust üksi.
  • Mõtle eelnevalt oma vajadus läbi, et kohapealne protsess sujuks kiiremini.
  • Palume hoida vähemalt 2 meetrist vahemaad teistest inimestest.
  • Palume desinfitseerida käsi ENNE ja PÄRAST kontakti. Desinfitseerimiseks saab kasutada ukse läheduses asuvat desinfitseerimisvahendit või küsi selle asukohta teenindaja käest.
  • Soovitame kasutada meiega suhtlemiseks esmajärjekorras digitaalseid kanaleid.
  • Kontaktid

    Tööpäevadel kell 8-18 abistab kliente meie nõustamiskeskus tel 777 1545 või [email protected].

    Ärikliendid saavad tööpäevadel kell 9.00-17.00 pöörduda ärikliendi telefonil 777 1747 või [email protected].
    Riketest saab teada anda ööpäevaringselt telefonil 1343. Toiminguid saab endiselt teha ka meie iseteeninduses.

    Elektrilevi soovib võrgutasu langetada

    24.09.2018

    Võrguettevõte Elektrilevi esitas täna Konkurentsiametile taotluse võrguteenuse hinna langetamiseks alates järgmisest aastast. Kui Konkurentsiamet taotluse kooskõlastab, väheneb Elektrilevi klientide võrgutasu keskmiselt 8 protsenti. Hinnamuudatus on pakettide lõikes erinev.

    Hinnalangust võimaldavad Elektrilevi kasvanud efektiivsus ja soodne majanduskeskkond: suurenenud tarbimismahud ja madalad intressid finantsturgudel. Mõju avaldab ka eelmisel aastal muutunud hinnakujundus ja kehtima hakanud püsitasu, mis on muutnud efektiivsemaks elektrivõrgu kasutamise.

    Viimase aasta jooksul on Elektrilevi kliendid loobunud 3%-st kasutuseta seisnud võrguvõimsusest ja lõpetanud enam kui 2000 võrgulepingut kohtades, kus elektrit ei tarbitud. “Meil on hea meel, et saame vähenevate kulude ja hinnalanguse näol need kasud nüüd klientideni tuua,” ütles Elektrilevi juhatuse esimees Jaanus Tiisvend.

    Ta lisas, et kuna Elektrilevi võrgus hoitakse koguni 60 protsenti liinidest töökorras vaid 5 protsendi elektritarbimise jaoks, on efektiivsuse otsimine kriitilise tähtsusega. „Võrgu juhtimist on aidanud tõhusamaks muuta digitaliseerimine, seadmete kaughaldus ja efektiivsemaks muudetud tööprotsessid. Seeläbi oleme suutnud hoida tegevuskulusid stabiilsel tasemel vaatamata ümbritsevas keskkonnas toimuvale hinnakasvule. Võrgu efektiivsemale kasutamisele aitab kaasa ka hinnakujundus, mis arvestab kliendi jaoks valmis hoitavat võrguvõimsust,“ ütles Tiisvend.

    Tema sõnul aitab üha efektiivsem võrguteenus ka tulevikus võrguteenuse hinda võimalikult madalana hoida. „Kui näiteks põhjanaabritel on võetud suund tippkvaliteediga võrgule märkimisväärse hinnatõusu kaudu, siis meie Eestis otsime lahendusi, kuidas pakkuda hea kvaliteediga teenust mõistliku tasuga,“ selgitas Tiisvend. Võrgutasu langeb rohkem suurematele tarbijatele ja muutus on väiksem tarbimiskohtades, kus elektrit tarbitakse vähem. Selline hinnakujundus vastab proportsionaalsemalt kuludele, mida Elektrilevi teeb võrguühenduse ülalhoidmiseks, Koduklientidele langeb võrgutasu keskmiselt 6 protsenti ja ettevõtetele keskmiselt 9 protsenti.

    Elektrilevi esitas käesoleva aasta märtsis Konkurentsiametile andmed ettevõtte kulude ja tulude kohta, millele on järgnenud põhjalik tegevus- ja finantsnäitajate ning põhjendatud hinnataseme analüüs. Täna esitas Elektrilevi taotluse hinna langetamiseks koos kavandatava hinnakirjaga. Kui Konkurentsiamet taotluse kooskõlastab, avaldab Elektrilevi uue hinnakirja 90 päeva enne selle jõustumist. Eelduste kohaselt jõustub hinnalangus 2019. aasta algusest.

    Möödunud aastal langes võrguteenuse keskmine hind Elektrilevi klientidele kahe hinnamuudatusega kokku 9 protsenti. Võrgutasu moodustab elektriarvest keskmiselt kolmandiku. Võrgutasu kujunemisest ja osakaalust elektrikuludest. Elektrilevi on Eesti suurim jaotusvõrguettevõte, kes haldab kokku ligikaudu 60 000 kilomeetrit elektriliine ja 24 000 alajaama.

    Kõik uudised