Hea klient!

Hetkel on Elektrilevi klienditelefonil pikemad ootejärjekorrad. Vabandame ebamugavuste pärast!

MARU rakendus annab võimaluse kiireks infovahetuseks

● Teata elektrikatkestusest
● Anna märku ohtlikust olukorrast
● Saa infot rikke likvideerimisest
● Aktiveeri rikketeate märguanded

Vaatan lähemalt

Minu võrgulepingud

Sõlmi või lõpeta leping, muuda hinnapaketti

Vaatan võrgulepinguid

Minu tarbimisajalugu

Analüüsi oma tarbimist

Vaatan tarbimisajalugu

Minu liitumised

Jälgi oma liitumiste teekonda, esita uus taotlus

Vaatan töös liitumisi

Minu andmed

Muuda oma kontaktandmeid või telli teavitusi

Vaatan kontaktandmeid

Elektrivõrgu hetkeolukord

Vaata oma kodupiirkonna elektrivarustust ja tutvu soovitustega elektrikatkestuse korral.

Vaatan kaarti Tutvun soovitustega

Elektrilevi

Elektrilevi on Eesti suurim võrguettevõte, tuues elektri kohale pea kõikidesse kodudesse ja ettevõtetesse. Meie ambitsioon on pakkuda klientidele ja ühiskonnale erakordset väärtust suuri võrke efektiivselt koos arendades ja hallates. Meie töö tulemusena muutub elektrivõrguteenus järjest töökindlamaks. 

Loen lähemalt

Uudised

Palume esinduse külastusel järgida lihtsaid reegleid, et hoida ennast ja teisi:

  • Palume haigusnähtudega esindustesse mitte tulla.
  • Külasta võimalusel esindust üksi.
  • Mõtle eelnevalt oma vajadus läbi, et kohapealne protsess sujuks kiiremini.
  • Palume hoida vähemalt 2 meetrist vahemaad teistest inimestest.
  • Palume desinfitseerida käsi ENNE ja PÄRAST kontakti. Desinfitseerimiseks saab kasutada ukse läheduses asuvat desinfitseerimisvahendit või küsi selle asukohta teenindaja käest.
  • Soovitame kasutada meiega suhtlemiseks esmajärjekorras digitaalseid kanaleid.
  • Kontaktid

    Tööpäevadel kell 8-18 abistab kliente meie nõustamiskeskus tel 777 1545 või [email protected].

    Ärikliendid saavad tööpäevadel kell 9.00-17.00 pöörduda ärikliendi telefonil 777 1747 või [email protected].
    Riketest saab teada anda ööpäevaringselt telefonil 1343. Toiminguid saab endiselt teha ka meie iseteeninduses.

    Elektrilevi tormikahjude kõrvaldamisest: eesmärk on täna kõikides alalistes elukohtades elektriühendus taastada

    02.11.2019

    Pühapäevase suurtormi järel, mis mõjutas enim Kagu-Eestit, Tartu- ja Viljandimaad, on Elektrilevi taastanud elektriühenduse enam kui 64 900 kliendile. Täna kella 14:30 seisuga oli jäänud veel ligikaudu 80 elektrita majapidamist Võru-, Põlva- ja Valgamaal, kus taastatakse suuremat ehitustöid nõudvaid liine.

    „Tormikahjude lõpuotsa on jäänud juhtumid, kus rikked on keerulised, aga uute mastide ja liinilõikude ehitamise järel taastub vool korraga vaid mõnele üksikule majapidamisele,“ selgitas Elektrilevi käiduvaldkonna juht Andres Tõnissaar. „Oleme viimastel päevadel helistanud kõikidele kättesaadavatele vooluta klientidele, selgitanud nende olukorda ja väga rasketel juhtudel vahendanud omavalitsuse ja kliendi kontakte või korraldanud erakorralise liinitöö või generaatori. Kuuldes juhtumitest, kus vooluta külmkapis on lapse elutähtsad ravimid või külmas viibib abitu vanainimene, tuleb abi kiiresti korraldada,“ lisas Tõnissaar ja lausus, et mõistab, et sedavõrd pikk ootamine ei ole kerge ühelegi perele. „Oleme märganud, et nii mõnigi kord need, kes on tõsises hädas, on tagasihoidlikud või ei oskagi kuhugi pöörduda. Loodan, et meie ülehelistamised on aidanud abi kiiremini õigesse kohta viia,“ ütles ta.

    Tõnissaare sõnul käib praegu rikkemeeskondadel tõsine pingutus selle nimel, et kõikides alalistes elukohtades vooluühendus veel täna taastada. „Teeme kõik võimaliku, et kohtades, kus igapäevaselt elatakse, elekter täna veel majja tuua. Kui kahjuks jäävad mõned tarbimiskohad veel homseks, siis on need pigem suvemajad või sellised majapidamised, kus elekter praegu on juba olemas osaliselt ehk ühes faasis,“ selgitas Tõnissaar viimaste tööde järjekorda.

    Elektrilevi tänab aktiivselt koostööd teinud omavalitsusi ja kõiki partnerettevõtteid, kelle rikkemeeskonnad on erakordsete pingutustega aidanud tormikahjusid kõrvaldada. Raampartneritest on rikkeid likvideerinud Leonhard Weiss, Empower, Connecto, E-Service, KH Energia-Konsult, Elrek-Mont ja Arendus & Haldus meeskonnad, kes on omakorda kaasanud paljusid elektritööfirmasid. Operatiivselt on võrguehitusmaterjale aidanud tarnida W.EG Eesti.

    Kuigi klientide vooluühendus saab taastatud, jätkuvad järgmisel nädalal liiniparandustööd. „Tormimõjusid kõrvaldame veel mitmeid nädalaid. Kohtades, kus õnnestus vool ringtoite abil ümber suunata ja elektriühendus teise liini abil taastada, tuleb ka katkine liin esimesel võimalusel korda teha. Kui keegi märkab katkenud liini või muud ohtlikku olukorda, palume kindlasti kohe helistada 1343 ja ohuolukorrast eemale hoida,“ pani Tõnissaar ohutust südamele.

    Tema sõnul on Elektrilevil novembrikuine kalender ka tihedalt täis kohtumisi riigiasutuste, omavalitsuste ja teiste partneritega, et kriisiolukorras tehtu läbi analüüsida ja osapoolte vahelist koostööd veel paremaks lihvida. „Usume, et kriis Kagu-Eestis andis kõigile osapooltele mitmeid õpikohti, oluline on need nüüd värskelt ette võtta, et oleksime tulevasteks tormideks taas paremini valmis,“ lisas ta.

    Kõik uudised