• Milleks on võrgulepingut vaja?

  • Kas ja millal on mul võimalik sõlmitud võrgulepingust taganeda?

  • Millal tuleb võrguleping lõpetada?

  • Kuidas võrgulepingut lõpetada?

  • Kas pean pärast lepingu lõpetamist veel midagi tegema?

  • Mis juhtub, kui võrgulepingu lõpetan?

  • Milline hinnapakett on mulle võrgulepingu sõlmimise ajal sobivaim?

  • Kuidas saab uus üüriline sõlmida uue võrgulepingu?

  • Kuidas saab võrgulepingu lõpetada?

  • Kuidas saan kolides uue kodu võrgulepingu oma nimele vormistada?

  • Kuidas saan teada oma lepingunumbri?

  • Kuidas tuleb nime muutumise korral tegutseda?

  • Mida teha, kui ma ei näe e-teeninduses oma tarbimiskohta?

  • Miks laekuvad arved ka pärast lepingu lõpetamist?

  • Mis tingimustel on võimalik leping ajutiselt peatada?

  • Kas avalduse võrgulepingu sõlmimiseks võib esindusse tuua ka volitatud isik?

  • Kas lepingut saab sõlmida ka laupäeviti?

  • Kas võrguleping peab olema vormistatud just tarbimiskoha omaniku nimele või võib selle vormistada ka mõne teise, nt tarbimiskohas elava inimese nimele?

  • Kas võrgulepingu sõlmimine on tasuline?

  • Kui leping on ajutiselt peatatud, kas siis lülitatakse elekter välja?

Klienditeenindus

E–R 8.00–18.00
tel 777 1545
info@elektrilevi.ee