Näitude ja kauglugemise info ja abi

  • Miks on mõõteandmed (näidud) prognoositud?

  • Millal ja kuidas toimub prognoosimine?

  • Miks prognoosimine ei ole täpne?

  • Mida pean tegema, kui prognoositud kogused erinevad oluliselt tegelikust tarbimisest?

  • Kas prognoositud mõõteandmed korrastatakse?

  • Miks Elektrilevi iseteeninduses/ Eleringi andmelaos / elektrimüüja äpis ei ole näha tarbimisandmeid?

  • Kas pean näite teatama?

  • Miks ma ei saa iseteeninduses näite sisestada?

  • Kuidas teatada näite automaatvastajale?

  • Miks kauglugemine ei tööta / kas arvesti ei tööta?

  • Millal kauglugemine korda saab?

  • Millal tullakse arvestit kontrollima, kui mõõteandmed puuduvad?

  • Mida tähendavad signaaliedastuse häired?

  • Kuidas arvestilt näitu vaadata?

  • Miks on arvestil lüliti?

  • Miks arvesti ei ole kauglugemisel?

  • Kas andmeedastuse tehnoloogiad võivad põhjustada tervisele ohtlikku kiirgust?

  • Kas arvesti mõõdab elektritarbimist seadmete kaupa?

  • Kas kaugloetavad arvestid ohustavad minu eraelu privaatsust?

  • Kas mul on võimalik kaugloetavast arvestist loobuda?

  • Kas võib juhtuda, et Elektrilevi paigaldatud elektriarvesti on vigane?

  • Kuidas oleks võimalik saada elektrikapi võti, et vaadata elektrinäitu?

  • Mida teha, kui arvesti loeb tarbimist valesti? Kas pean korvama kõik arvesti kontrollimisega seotud kulud?

  • Miks peab uus arvesti olema vooluvõrgus?

  • Milliseid tehnoloogiaid andmete edastamiseks kasutatakse?

  • Mis aja tagant tuleb arvesteid taadelda ja kas see toimub automaatselt või tuleb sellest teatada?

  • Mis on kaugloetav arvesti?

  • Mis vahe on arvel ja arvestusel?

Klienditeenindus

E–R 8.00–18.00
tel 777 1545
info@elektrilevi.ee