Abiinfo / Võrguleping

Võrgulepingut on vaja tarbimiskoha igapäevaseks varustamiseks elektriga. Võrgulepingus fikseerime Sinu tarbimiskoha elektriga varustamise tingimused, võrguteenuse hinnapaketi ja kontaktandmed info edastamiseks, näiteks plaaniliste katkestuste teadete saatmiseks.

Võrguleping tuleb sõlmida, kui ostad korteri või maja, ning lõpetada, kui korteri või maja ära müüd. Näiteks kolimise puhul tuleb endisel tarbijal kehtiv leping lõpetada ning uuel tarbijal uus võrguleping sõlmida.

Kui tarbimiskohas on vool välja lülitatud, tuleb Sul võrgulepingu sõlmimisel tasuda elektri sisselülitamise eest. Lähemalt sisselülitamise tasust »

Võrgulepingu sõlmimine on tasuta. Rohkem infot vaata võrgulepingu sõlmimise lehelt »

Hinnapaketi valik sõltub tarbimiskoha tüübist (nt korter, eramu) ja tarbimise suurusest. Samuti oleneb paketi valik sellest, kas tarbid elektrit rohkem päevasel ajal või pigem öösiti ja nädalavahetustel.

Kõige lihtsam on kontrollida hinnapaketi sobivust hinnapaketi kalkulaatoriga, mis asub iseteeninduses võrgulepingu andmete lehel.

Kui on tegemist täiesti uue tarbimiskohaga (uus maja või korter) ja hakkad elektrit tarbima kohe pärast võrgulepingu sõlmimist, siis soovitame valida paketi „Võrk 2 kuutasuga". Kui Sa lepingut sõlmides kohe tarbimiskohas elektrit kasutama ei hakka või teed seda minimaalselt, siis soovitame valida paketi „Võrk 2".

Elektrilevi hinnapaketid leiad SIIT.

Kui tarbimiskoha omanik vahetub, siis tuleb eelmisel võrgulepingu omanikul esitada avaldus võrgulepingu lõpetamiseks ja uus tarbimiskoha omanik peab meiega sõlmima uue võrgulepingu. Uus võrguleping tuleb sõlmida 30 päeva jooksul alates eelmise omaniku võrgulepingu lõpetamise avaldusest.

Võrgulepingu sõlmimiseks ja lõpetamiseks on kõige mugavam esitada meile avaldused iseteeninduse kaudu.

Võrguleping ei pea tingimata olema sõlmitud tarbimiskoha omaniku nimel, vaid selle võib sõlmida ka tarbimiskohas elektrienergiat tarbiv isik.

Võrgulepingu sõlminud kliendil on õigus tellida mitmesuguseid teenuseid nagu plommide eemaldamine ja plommimine, peakaitsme suuruse muutmine, liitumispunkti asukoha muutmine jm.

Võrgulepingust on võimalik taganeda 14 päeva jooksul eraisikul, kes on lepingu sõlminud sidevahendi abil või väljaspool võrguettevõtja äriruume. Taganemisõiguse kasutamiseks piisab meile vastavasisulise teate saatmisest.

  • Võrgulepingust taganemise juhend (doc) »
  • Võrgulepingut on õigus lõpetada igal ajal, teatades sellest meile vähemalt 30 päeva ette. Võrgulepingu lõpetamiseks esita võrgulepingu lõpetamise avaldus. Kõige mugavam on seda teha iseteeninduses.

    Lepingu lõppemise kuupäevast teavitame Sind e-kirjaga või SMS-i teel.

    Leping tuleb lõpetada siis, kui toimub eluaseme müük või vahetub tarbija. Võrgulepingu lõppemine sõltub sellest, kas tarbimiskohta tuleb Sinu lepingu lõpetamise järgselt uus tarbija või mitte:

  • Kui tarbimiskohta tuleb uus tarbija, lõpeb Sinu võrguleping siis, kui võrguleping uue tarbijaga on sõlmitud. Juhul, kui uus tarbija ei ole Sinu lõpetamisavalduse esitamisest 30 päeva jooksul meiega uut võrgulepingut sõlminud, lõpeb Sinu leping ning tarbimiskohas lülitatakse välja elekter.
  • Kui tarbimiskohta ei tule uut tarbijat, lõpeb Sinu võrguleping koos elektri väljalülitamisega tarbimiskohas:
    - 30 päeva pärast avalduse esitamist. Elektri väljalülitamine on Sulle tasuta.
    - varem kui 30 päeva pärast avalduse esitamist. Sellisel juhul pead tasuma elektri väljalülitamise eest.
  • Kui vool on meie poolt suletud, on Elektri hilisem sisselülitamine alati tasuline. Lähemalt sisselülitamise tasust »

    Võrgulepingu lõpetamisega koos lõpeb alati ka tarbimiskoha elektrileping. Elektrilepingut eraldi lõpetada ei ole vaja. Ärikliendile võivad elektrilepingu lõpetamisega kaasneda täiendavad tasud elektrilepingu ennetähtaegse lõpetamise eest.

    Kui oled esitanud meile avalduse võrgulepingu lõpetamiseks, siis lõpeb leping hiljemalt 30 päeva jooksul alates avalduse esitamisest.

    Kuni lepingu lõppemiseni võivad lisanduda tasud võrguteenuse eest, näiteks kuutasu ja tasu tarbitud kWh eest. Lõpparve saadame lepingu lõppemisele järgneval kuul.

    Kehtiva hinnapaketi info leiad meie iseteenindusest.

  • Iseteeninduses saab võrguteenuse hinnapaketti vahetada mitu korda aastas ja see on alati tasuta.
  • E-posti või telefoni teel on kord aastas võrguteenuse hinnapaketi vahetamine tasuta ning korduv hinnapaketi vahetamine tasuline.
  • Kehtivad hinnad leiad Elektrilevi hinnakirjast.

    Paketivahetuse korral hakkab uus hinnapakett kehtima uuest kalendrikuust.

    Hinnapaketi valik sõltub sellest, millised on Sinu tarbimisharjumused. Kõige lihtsam on võrgupakette võrrelda ja enda jaoks sobivaim leida võrgupaketi kalkulaatori abil, mis asub meie iseteeninduses. Uue kliendina pääsed kalkulaatorile ligi, kui alustad lepingu sõlmimist.

    Võrgulepingu pakettide valiku leiad SIIT.

    Päevatariif kehtib esmaspäevast reedeni suveajal kell 8–24 ja talveajal kell 7–23. Öötariif kehtib suveajal kell 24–8 ja talveajal kell 23–7 ning kõigil laupäevadel ja pühapäevadel. Argipäevadele langevatel riiklikel pühadel kehtivad samad tariifid, mis tavalistel argipäevadel.


    Kas said oma küsimusele vastuse?

    Jah
    Ei

    Sellega koos vaadatakse

    Paketid

    Võrgupaketi valimine ja vahetamine.

    Loen lähemalt »
    Tingimused

    Elektrilevi teenuste tüüptingimused.

    Loen lähemalt »

    Ei leidnud vastust? Võta meiega ühendust!

    Klienditeenindus
    777 1545

    Välisriigist helistades: +372 777 1545
    Kõnedele vastame E-R 8.00-18.00
    info@elektrilevi.ee

    Äriklienditeenindus
    777 1747

    Välisriigist helistades: +372 777 1747
    Kõnedele vastame E-R 9.00-17.00
    ariklient@elektrilevi.ee