Hea klient!

Hetkel on Elektrilevi klienditelefonil pikemad ootejärjekorrad. Vabandame ebamugavuste pärast!

MARU rakendus annab võimaluse kiireks infovahetuseks

● Teata elektrikatkestusest
● Anna märku ohtlikust olukorrast
● Saa infot rikke likvideerimisest
● Aktiveeri rikketeate märguanded

Vaatan lähemalt

Minu võrgulepingud

Sõlmi või lõpeta leping, muuda hinnapaketti

Vaatan võrgulepinguid

Minu tarbimisajalugu

Analüüsi oma tarbimist

Vaatan tarbimisajalugu

Minu liitumised

Jälgi oma liitumiste teekonda, esita uus taotlus

Vaatan töös liitumisi

Minu andmed

Muuda oma kontaktandmeid või telli teavitusi

Vaatan kontaktandmeid

Elektrivõrgu hetkeolukord

Vaata oma kodupiirkonna elektrivarustust ja tutvu soovitustega elektrikatkestuse korral.

Vaatan kaarti Tutvun soovitustega

Elektrilevi

Elektrilevi on Eesti suurim võrguettevõte, tuues elektri kohale pea kõikidesse kodudesse ja ettevõtetesse. Meie ambitsioon on pakkuda klientidele ja ühiskonnale erakordset väärtust suuri võrke efektiivselt koos arendades ja hallates. Meie töö tulemusena muutub elektrivõrguteenus järjest töökindlamaks. 

Loen lähemalt

Uudised

Palume esinduse külastusel järgida lihtsaid reegleid, et hoida ennast ja teisi:

  • Palume haigusnähtudega esindustesse mitte tulla.
  • Külasta võimalusel esindust üksi.
  • Mõtle eelnevalt oma vajadus läbi, et kohapealne protsess sujuks kiiremini.
  • Palume hoida vähemalt 2 meetrist vahemaad teistest inimestest.
  • Palume desinfitseerida käsi ENNE ja PÄRAST kontakti. Desinfitseerimiseks saab kasutada ukse läheduses asuvat desinfitseerimisvahendit või küsi selle asukohta teenindaja käest.
  • Soovitame kasutada meiega suhtlemiseks esmajärjekorras digitaalseid kanaleid.
  • Kontaktid

    Tööpäevadel kell 8-18 abistab kliente meie nõustamiskeskus tel 777 1545 või [email protected].

    Ärikliendid saavad tööpäevadel kell 9.00-17.00 pöörduda ärikliendi telefonil 777 1747 või [email protected].
    Riketest saab teada anda ööpäevaringselt telefonil 1343. Toiminguid saab endiselt teha ka meie iseteeninduses.

    Elektrivarustuse taastamine Jõgeval on lõpusirgel

    28.04.2021

    Täna, kell 14.30 õnnestus Elektrilevil taastada elektrivarustus veel 1300-le Jõgeva linna ja linna lähiümbruse kliendile, kellel eile hommikupoolikul alajaama põlengu tõttu elektrivarustus katkes.

    Enam kui ööpäeva väldanud kriisiolukorra lahendamisega on tegelenud pea poolsada Elektrilevi ja partnerettevõtete inimest, neist paarkümmend on otseselt seotud taastamistöödega Jõgeval.

    Esialgse prognoosi kohaselt oli lootus elektrivarustus taastada 24 tunni jooksul esmasest prognoosaja andmisest ehk täna kella 11-ks, kuid kahjuks on kulunud taastamistöödeks aega mõne tunni võrra enam. Siinkohal saab välja tuua kaks peamist põhjust.

    „Öösel, uute kaablite ühendamisel uue alajaama alla tekkis ettenägematu viivitus ja paar ühendust oli vaja ümber teha, mis tõi kaasa täiendava ajakulu. Lisaaega on nõudnud ka faseerimine ehk uue alajaama elektrivõrguga liitmine, kus kõik kolm faasi peavad ühtima ülejäänud võrguga. Vastasel juhul ei ole võimalik tarbijaid elektrienergiaga varustada. Keerukust lisab varasema alajaama hävinemine, mistõttu puuduvad faseerimist lihtsustavad võrdlusandmed,“ selgitas Elektrilevi elutähtsa teenuse juht Jüri Klaassen.

    Algselt rikkest mõjutatud 8023 kliendist ootasid elektrivarustuse taastamist enam kui ööpäeva 2218 klienti. Neist 916 klienti on seni vooluta, kuid Elektrilevi teeb kõik, et elektrivarustus taastuks esimesel võimalusel.

    Kõik uudised