MARU rakendus annab võimaluse kiireks infovahetuseks
● Teata elektrikatkestusest
● Anna märku ohtlikust olukorrast
● Saa infot rikke likvideerimisest
● Aktiveeri rikketeate märguanded
Minu võrgulepingud
Sõlmi või lõpeta leping, muuda hinnapaketti
Minu tarbimisajalugu
Analüüsi oma tarbimist
Minu liitumised
Jälgi oma liitumiste teekonda, esita uus taotlus
Minu andmed
Muuda oma kontaktandmeid või telli teavitusi
Elektrivõrgu hetkeolukord
Vaata oma kodupiirkonna elektrivarustust ja tutvu soovitustega elektrikatkestuse korral.
Elektrilevi
Elektrilevi on Eesti suurim võrguettevõte, tuues elektri kohale pea kõikidesse kodudesse ja ettevõtetesse. Meie ambitsioon on pakkuda klientidele ja ühiskonnale erakordset väärtust suuri võrke efektiivselt koos arendades ja hallates. Meie töö tulemusena muutub elektrivõrguteenus järjest töökindlamaks.
Uudised
Palume esinduse külastusel järgida lihtsaid reegleid, et hoida ennast ja teisi:
Kontaktid
Tööpäevadel kell 8-18 abistab kliente meie nõustamiskeskus tel 777 1545
või [email protected].
Ärikliendid saavad tööpäevadel kell 9.00-17.00 pöörduda ärikliendi telefonil 777 1747 või
[email protected].
Riketest saab teada anda ööpäevaringselt telefonil 1343. Toiminguid saab endiselt teha ka
meie iseteeninduses.
Elektrivarustuse taastamine Jõgeval on lõpusirgel
Täna, kell 14.30 õnnestus Elektrilevil taastada elektrivarustus veel 1300-le Jõgeva linna ja linna lähiümbruse kliendile, kellel eile hommikupoolikul alajaama põlengu tõttu elektrivarustus katkes.
Enam kui ööpäeva väldanud kriisiolukorra lahendamisega on tegelenud pea poolsada Elektrilevi ja partnerettevõtete inimest, neist paarkümmend on otseselt seotud taastamistöödega Jõgeval.
Esialgse prognoosi kohaselt oli lootus elektrivarustus taastada 24 tunni jooksul esmasest prognoosaja andmisest ehk täna kella 11-ks, kuid kahjuks on kulunud taastamistöödeks aega mõne tunni võrra enam. Siinkohal saab välja tuua kaks peamist põhjust.
„Öösel, uute kaablite ühendamisel uue alajaama alla tekkis ettenägematu viivitus ja paar ühendust oli vaja ümber teha, mis tõi kaasa täiendava ajakulu. Lisaaega on nõudnud ka faseerimine ehk uue alajaama elektrivõrguga liitmine, kus kõik kolm faasi peavad ühtima ülejäänud võrguga. Vastasel juhul ei ole võimalik tarbijaid elektrienergiaga varustada. Keerukust lisab varasema alajaama hävinemine, mistõttu puuduvad faseerimist lihtsustavad võrdlusandmed,“ selgitas Elektrilevi elutähtsa teenuse juht Jüri Klaassen.
Algselt rikkest mõjutatud 8023 kliendist ootasid elektrivarustuse taastamist enam kui ööpäeva 2218 klienti. Neist 916 klienti on seni vooluta, kuid Elektrilevi teeb kõik, et elektrivarustus taastuks esimesel võimalusel.