MARU rakendus annab võimaluse kiireks infovahetuseks
● Teata elektrikatkestusest
● Anna märku ohtlikust olukorrast
● Saa infot rikke likvideerimisest
● Aktiveeri rikketeate märguanded
Minu võrgulepingud
Sõlmi või lõpeta leping, muuda hinnapaketti
Minu tarbimisajalugu
Analüüsi oma tarbimist
Minu liitumised
Jälgi oma liitumiste teekonda, esita uus taotlus
Minu andmed
Muuda oma kontaktandmeid või telli teavitusi
Elektrivõrgu hetkeolukord
Vaata oma kodupiirkonna elektrivarustust ja tutvu soovitustega elektrikatkestuse korral.
Elektrilevi
Elektrilevi on Eesti suurim võrguettevõte, tuues elektri kohale pea kõikidesse kodudesse ja ettevõtetesse. Meie ambitsioon on pakkuda klientidele ja ühiskonnale erakordset väärtust suuri võrke efektiivselt koos arendades ja hallates. Meie töö tulemusena muutub elektrivõrguteenus järjest töökindlamaks.
Uudised
Palume esinduse külastusel järgida lihtsaid reegleid, et hoida ennast ja teisi:
Kontaktid
Tööpäevadel kell 8-18 abistab kliente meie nõustamiskeskus tel 777 1545
või [email protected].
Ärikliendid saavad tööpäevadel kell 9.00-17.00 pöörduda ärikliendi telefonil 777 1747 või
[email protected].
Riketest saab teada anda ööpäevaringselt telefonil 1343. Toiminguid saab endiselt teha ka
meie iseteeninduses.
Elektrilevi tänab kriisi lahendamisel kõiki partnereid, kohapealset kriisistaapi ja Jõgeva inimesi
Käesoleva nädala kaks kriitilist päeva Jõgeval andsid meile võimaluse ja kohustuse hingata ning tegutseda ühes rütmis. 27. aprilli hommikul toimunud alajaama põleng tähendas mitmele tuhandele Jõgeva linna ja selle lähiümbruse elanikule elektrivarustuse katkemist pea 31 tunniks. Jah, väga paljud rikke mõjupiirkonda jäänud inimesed said elektri tagasi loetud tundidega, aga tingituna rikke raskusastmest pidid paljud tavapäraste toimingute juurde naasmist ikkagi pikalt ootama.
Elektrilevi koos partneritega, keda siinkohal eraldi tänada soovime – Enefit Connect, Leonhard Weiss, Empower, Terasteenus – said koheselt aru, et olukord Jõgeval on tõsine ja koondada tuleb kõik jõud. Elektrilevi kriisistaabis seati paika üldine tegevuskava. Esimese asjana tuli leida lahendused elutähtsate teenuste toimepidevuse osas. Suur kiitus kohalikele ettevõtetele, kelledest paljudel olid olemas varugeneraatorid ja võimekus generaatorite toitele üle minna. See aitas olulisi teenuseid, nagu haiglaravi, veevarustus, mobiilne side, kütuse tankimine jne töös hoida.
Alajaama põlengus hävinemise tõttu oli Jõgeval vajalik täiesti uue keskpinge alajaama töösse viimine. See on paraku ajamahukas, isegi kui kõik vajalikud seadmed ja spetsialistid on kiirelt võtta. Kulub tunde, et 25 tonnine veos ette valmistada ning kohapeale transportida, kulub tunde, et uute kaablite otsad alajaamaga ühendamiseks ette valmistada, kulub tunde faseerimiseks ehk alajaama võrguga liitmiseks jne. Elektrivõrgu tööde puhul kehtib väga otseselt ütlus: „Üheksa korda mõõda ja üks kord lõika.“ Ka ajakriitilistes olukordades tuleb sellega arvestada. Ohutuse aspekt, võrguanalüütika ja kõik muu sinna lisaks.
Täname kohapealset kriisistaapi, vallajuhte ja Päästeametit, kellega me pidevalt ühenduses olime ja infot vahetasime. Täname Jõgeva inimesi, kes kannatlikult ootasid ja andsid meile võimaluse liigse surveta taastamistöid teha, usaldades meie teadmisi ja kompetentsi.
Täname meediaväljaandeid, kes aitasid meil reaalset olukorda selgitada ning olulise teabega võimalikult paljude inforuumi jõuda.
Alati on ootused suuremad ja peavadki olema. Iga kriis annab õppetunni, et järgmisel korral tegutseda veelgi oskuslikumalt.
Autor: Elektrilevi