Esitan küsimuse

Elektririkke SMS

  • Anname rikkest teada lühisõnumiga
  • Milline on rikkesõnumite sisu?

Soovime, et elektririkke korral ei peaks meile sellest teatama klient, vaid vastupidi – saadame ise kliendile lühisõnumiga teate, et oleme rikkest teadlikud. Võimaluse korral prognoosime ka rikke oletatava lõpuaja. Elektririkke lühisõnumiga ei kaasne Teile isakulu, teenus on tasuta ja kodukliendile automaatne.

Kuidas rikketeavitus toimib?

Kui Teie tarbimiskohas tekib elektrikatkestus, anname sellest Teile lühisõnumi ehk SMSi teel teada. Samuti teavitame katkestuse oletatavast lõpuajast. Kui meie andmete kohaselt on rike eemaldatud ja elekter tagasi, anname ka sellest uue sõnumiga teada.

Automaatselt toimib teavitus ööpäev läbi, kuid saate valida ka võimaluse, et rikkesõnumid saabuvad Teie telefonile ainult päevasel ajal. Saame sõnumeid saata siiski ainult juhul, kui meie andmebaasis on Teie korrektne mobiilinumber (kontrollige andmeid siit). Plaanilistest katkestustest teatame eraldi ja vähemalt kaks päeva ette.

Kuidas teenust tellida või sellest loobuda?

Lihtsam ja kiirem viis rikkesõnumi teenust tellida on meie e-teeninduses, teavituste tellimise lehel. Sealsamas saate vaadata, lisada ja muuta oma kontaktandmeid ning valida, kas soovite rikketeavitust ööpäev ringi või ainult päevasel ajal.

  • Milline on rikkesõnumite sisu?

    Kui Teie maja varustavas elektrivõrgus on rike, saadame umbes 10–15 minuti jooksul pärast rikkest teadasaamist Teile lühisõnumi (SMS).

Millal tuleks helistada rikketelefonile 1343?

  • Kui Teil ei ole kodus elektrit ning Teile pole saabunud plaanilise elektrikatkestuse teadet ja
  • Te ei ole saanud meilt 10–15 minuti jooksul pärast voolu kadumist elektririkke SMSi või
  • pärast elektririkke lõppemisest teavitava sõnumi saamist ei ole Teie kodus ikka veel elektrit.