Esitan küsimuse

Rikete kõrvaldamisest

  • Mida teha enne helistamist
  • Soovitused rikketelefonile 1343 helistamisel
  • Mis pärast rikketeate saatmist toimuma hakkab?
Võtke meiega ühendust
Elektrilevi rikketelefon

1343

Kui elekter läheb ära, palume Teil võimalusel kõigepealt välja selgitada, kas tegemist on rikkega Elektrilevi võrgus või elektririkkega Teie koduses elektrisüsteemis.

Rikke põhjuse kindlakstegemist alustage alati oma kodusest elektrisüsteemist. Esimese asjana ei tasu helistada meie rikketelefonile, vaid vaadake majas ringi ja uurige, kas elekter on ära kõikjalt. Tuletage meelde, kas olete saanud meilt plaanilise katkestuse teate. Kontrollige ka oma mobiiltelefoni – võimalik, et oleme rikkest juba teadlikud ja jõudnud teile saata rikkest teavitava SMS-i. Seejärel tuleb heita pilk kaitsmetele ja arvestile ning vaadata, kas naabritel on elekter alles. Kui olete lõpuks kindel, et tegemist on rikkega meie võrgus, alles siis helistage rikketelefonile 1343.

Kuidas käituda, kui elekter läheb ära, ning mida kontrollida, saate täpsemalt lugeda siit »

Soovitused rikketelefonile 1343 helistamisel

Rikkenumbrile 1343 helistades kuulete esmalt automaatvastaja infot meile teadaolevatest riketest Teie piirkonnas ja nende likvideerimise eeldatavast ajast. Kui automaatvastajale loetud tekst sisaldab Teie piirkonna rikkeinfot, pole Teil vaja rikkest teatada, sest selle likvideerimisega juba tegeleme. Kui automaatvastaja sõnum ei sisalda Teie piirkonna riket, jääge liinile ning Teid ühendatakse klienditeenindajaga pärast automaatvastuse lõppu.

Info, mida Teilt ootame:

  • rikkekoha täpne aadress või
  • rikkekoha täpne asukoht. Näiteks liinile langenud puust või katkisest elektriliinist teatades tuleks võimalikult arusaadavalt kirjeldada selle asukohta (nt puu liinil Tallinn–Tartu mnt x km enne/pärast y asulat), samuti on meile abiks alajaama nimi või number; ning
  • rikke lühikirjeldus, näiteks „majas ei ole elektrit", „puu liinil", „juhe maas" vms.

Mis pärast rikketeate saamist toimuma hakkab?

Kui meie dispetšer on rikkest teada saanud, sisestab ta rikkeinfo andmebaasi ja leiab võimalikule rikkekohale kõige lähemal asuva rikkebrigaadi, kes kohapeal vea kõrvaldamisega tegelema asub.

Rikke kõrvaldamine meie võrgus on tasuta teenus ja Teil selle eest midagi tasuda ei tule.

Kui aga selgub, et rike on Teile kuuluvas korteri- või majasiseses elektrisüsteemis, tuleb Teil väljakutse eest tasuda. Rikkemeeskonna väljakutse maksab 25,40 eurot.

  • Soovi korral tellida meilt kohe rikke parandamise*. Kõrvaldame hoone elektrisüsteemis oleva rikke. Elektririkke kõrvaldamise hind (62,40 eurot) sisaldab kuni 30 minutit tööd rikke parandamiseks. Iga järgnev 30 minutit maksab 35 eurot ning tasuda tuleb rikke parandamiseks kulunud lisamaterjalide eest.
    *Tegemist on turul vabalt saadava teenusega, mille osutamisel Elektrilevi konkureerib kõigi sama teenuse pakkujatega.
  • Pikem info, kuidas meie saame riketest teada.