Uudised
Kas rikketeated ikka jõuavad Sinuni? Uuenda kontaktandmed ja võida võimas akupank
Viimasest andmete uuendamisest on möödas rohkem kui aasta. Palume üle vaadata oma kontaktandmed ja rikketeavituste info, sest ainult nii jõuavad vajalikud teated õigeaegselt Sinuni. Uuenda andmed enne 31.05 ja osaled võimsa akupanga loosimises! Kui soovid rikketeadete kohta rohkem infot, siis oleme vastanud mõnele enim esinenud küsimusele.
Andmete uuendamisel järgi järgmisi samme:
1. Kontrolli ja uuenda oma kontaktandmed.
2. Vaata üle, millised on seadistused rikketeadete saamiseks:
Rikketeated ja korduma kippuvad küsimused
Miks ma ei saa rikke korral SMS-i?
Sellisel juhul soovitame iseteeninduses üle vaadata järgmised rikketeadete seaded.
Miks saadate öösel sõnumeid?
Meie rikke SMS teavitused on seadistatud automaatselt. Süsteem saadab kliendile sõnumi, kui rike registreeritakse, määratud/muudetud on rikke lõpuaeg ning rikke lõppemisel. Meie iseteeninduses on võimalik seda seadistust muuta ning märkida, et soovid rikketeavitusi vahemikus kell 9.00-21.00.
Pane tähele! Kui oled märkinud valiku, et soovid teateid vahemikus kell 9.00-21.00, siis tagantjärele SMS-id Sinuni ei jõua (näide: kui plaanid suvilasse sõita siis, kui vool taastub ning see juhtub kell 23.00, siis selle kohta teavitus Sinuni ei jõua).
Soovin lisada vastavalt tarbimiskohale erinevad kontaktid, kellele teavitus saadetakse. Kas saan seda teha?
Jah! Kui Sul on mitu tarbimiskohta, siis saad manuaalselt muuta vastavalt igale asukohale kontaktandmed, kuhu teavitusi soovid (näide: kui võrguleping on omaniku nimel, aga rikke SMS-i soovid suunata üürnikule, kes elab tarbimiskohas, siis saad iseteeninduses lisada teavituste juurde üürniku telefoninumbri). Numbrid saad lisada rikketeadete seadete alt.
Täname, et hoiad kontaktandmed ajakohasena!