Võrgulepingud

Võrgulepingut on vaja tarbimiskoha igapäevaseks varustamiseks elektriga. Võrgulepingus fikseerime Sinu tarbimiskoha elektriga varustamise tingimused, võrguteenuse hinnapaketi ja kontaktandmed info edastamiseks, näiteks plaaniliste katkestuste teadete saatmiseks.

Võrguleping tuleb sõlmida, kui ostad korteri või maja, ning lõpetada, kui korteri või maja ära müüd. Näiteks kolimise puhul tuleb endisel tarbijal kehtiv leping lõpetada ning uuel tarbijal uus võrguleping sõlmida.

Kui tarbimiskohas on vool välja lülitatud, tuleb Sul võrgulepingu sõlmimisel tasuda elektri sisselülitamise eest. Lähemalt sisselülitamise tasust »

Võrgulepingu sõlmimine on tasuta. Rohkem infot vaata võrgulepingu sõlmimise lehelt »

Hinnapaketi valik sõltub tarbimiskoha tüübist (nt korter, eramu) ja tarbimise suurusest. Samuti oleneb paketi valik sellest, kas tarbid elektrit rohkem päevasel ajal või pigem öösiti ja nädalavahetustel.

Kõige lihtsam on kontrollida hinnapaketi sobivust hinnapaketi kalkulaatoriga, mis asub iseteeninduses võrgulepingu andmete lehel.

Kui on tegemist täiesti uue tarbimiskohaga (uus maja või korter) ja hakkad elektrit tarbima kohe pärast võrgulepingu sõlmimist, siis soovitame valida paketi „Võrk 2 kuutasuga". Kui Sa lepingut sõlmides kohe tarbimiskohas elektrit kasutama ei hakka või teed seda minimaalselt, siis soovitame valida paketi „Võrk 2".

Elektrilevi hinnapaketid leiad SIIT.

Uus klient saab võrgulepingu lihtsalt sõlmida igal ajal meie iseteeninduses.

Kui tarbimiskohas klient vahetub, siis tuleb eelmisel kliendil esitada avaldus võrgulepingu lõpetamiseks.

Sõlmides võrgulepingu 30 päeva jooksul eelmise omaniku võrgulepingu lõpetamise avaldusest, ei lülitata elektrit välja.

Kui tarbimiskohas on elekter välja lülitatud, tuleb tasuda sisselülitamise eest.

Võrguleping ei pea olema sõlmitud tarbimiskoha omaniku nimel, vaid selle võib sõlmida ka tarbimiskohas elektrienergiat tarbiv isik.

Võrgulepingu sõlminud kliendil on õigus tellida mitmesuguseid teenuseid nagu plommide eemaldamine ja plommimine, peakaitsme suuruse muutmine, liitumispunkti asukoha muutmine jm.

Võrgulepingust on võimalik taganeda 14 päeva jooksul eraisikul, kes on lepingu sõlminud sidevahendi abil või väljaspool võrguettevõtja äriruume. Taganemisõiguse kasutamiseks piisab meile vastavasisulise teate saatmisest.

  • Võrgulepingust taganemise juhend (doc) »
  • Võrgulepingut on õigus lõpetada igal ajal, teatades sellest meile vähemalt 30 päeva ette. Võrgulepingu lõpetamiseks esita võrgulepingu lõpetamise avaldus. Kõige mugavam on seda teha iseteeninduses.

    Lepingu lõppemise kuupäevast teavitame Sind e-kirjaga või SMS-i teel.

    Leping tuleb lõpetada siis, kui toimub eluaseme müük või vahetub tarbija. Võrgulepingu lõppemine sõltub sellest, kas tarbimiskohta tuleb Sinu lepingu lõpetamise järgselt uus tarbija või mitte:

  • Kui tarbimiskohta tuleb uus tarbija, lõpeb Sinu võrguleping siis, kui võrguleping uue tarbijaga on sõlmitud. Juhul, kui uus tarbija ei ole Sinu lõpetamisavalduse esitamisest 30 päeva jooksul meiega uut võrgulepingut sõlminud, lõpeb Sinu leping ning tarbimiskohas lülitatakse välja elekter.
  • Kui tarbimiskohta ei tule uut tarbijat, lõpeb Sinu võrguleping koos elektri väljalülitamisega tarbimiskohas:
    - 30 päeva pärast avalduse esitamist. Elektri väljalülitamine on Sulle tasuta.
    - varem kui 30 päeva pärast avalduse esitamist. Sellisel juhul pead tasuma elektri väljalülitamise eest.
  • Kui vool on meie poolt suletud, on Elektri hilisem sisselülitamine alati tasuline. Lähemalt sisselülitamise tasust »

    Võrgulepingu lõpetamisega koos lõpeb alati ka tarbimiskoha elektrileping. Elektrilepingut eraldi lõpetada ei ole vaja. Elektrilepingu ennetähtaegse lõpetamisega võivad kaasneda täiendavad tasud.

    Kui oled esitanud meile avalduse võrgulepingu lõpetamiseks, siis lõpeb leping hiljemalt 30 päeva jooksul alates avalduse esitamisest.

    Kuni lepingu lõppemiseni võivad lisanduda tasud võrguteenuse eest, näiteks kuutasu ja tasu tarbitud kWh eest. Lõpparve saadame lepingu lõppemisele järgneval kuul.

    Kehtiva hinnapaketi info leiad meie iseteenindusest.

    Võrgupaketti saab vahetada üks kord kuus ja praegu on paketivahetus tasuta. Uus pakett hakkab kehtima järgmise kuu 1. kuupäevast. Võrgupaketti on mugav vahetada meie iseteeninduses.

    Hinnapaketi valik sõltub sellest, millised on Sinu tarbimisharjumused. Kõige lihtsam on võrgupakette võrrelda ja enda jaoks sobivaim leida võrgupaketi kalkulaatori abil, mis asub meie iseteeninduses. Uue kliendina pääsed kalkulaatorile ligi, kui alustad lepingu sõlmimist.

    Võrgulepingu pakettide valiku leiad SIIT.

  • Põhihind (elektri edastamine) kehtib ööpäevaringselt, sõltumata nädalapäevast.
  • Päevahind (elektri edastamine: päev) kehtib esmaspäevast reedeni (v.a riiklik püha) kell 7.00-22.00 (kui hinnapaketis ei ole määratud teisiti).
  • Ööhind (elektri edastamine: öö) kehtib esmaspäevast reedeni (v.a riiklik püha) kell 22.00-7.00 ning laupäeval, pühapäeval ning riiklikul pühal kogu ööpäeva jooksul (kui hinnapaketis ei ole määratud teisiti).
  • Uued, mitmetariifsed paketid Võrk 5, Võimsus Aeg VMA5, Keskpingel liinil Aeg VKL5, Keskpingel alajaamas Aeg VKA5:

  • Päevatarbimise tipuaja hind (elektri edastamine: päev tipuaeg) kehtib perioodil novembrist märtsini: esmaspäevast reedeni (v.a riiklik püha) ajavahemikus kell 9.00 kuni 12.00 ja 16.00 kuni 20.00;
  • Puhkepäeva tipuaja hind (elektri edastamine: puhkepäeva tipuaeg) kehtib perioodil novembrist märtsini laupäeval, pühapäeval ning riiklikel pühadel ajavahemikus kell 16.00 kuni kell 20.00.

  • Vaatan hinnapakette