Uudised

Kas rikketeated ikka jõuavad Sinuni? Uuenda kontaktandmed ja võida võimas akupank

27.04.2020

Viimasest andmete uuendamisest on möödas rohkem kui aasta. Palume üle vaadata oma kontaktandmed ja rikketeavituste info, sest ainult nii jõuavad vajalikud teated õigeaegselt Sinuni. Uuenda andmed enne 31.05 ja osaled võimsa akupanga loosimises! Kui soovid rikketeadete kohta rohkem infot, siis oleme vastanud mõnele enim esinenud küsimusele.


Andmete uuendamisel järgi järgmisi samme:

1. Kontrolli ja uuenda oma kontaktandmed.
2. Vaata üle, millised on seadistused rikketeadete saamiseks:

  • kui soovid rikke korral SMS teavitust, siis veendu, et oleks tehtud vastav märge;
  • märgi, kas soovid katkestuste infot SMS-i teel ööpäevaringselt või vahemikus kell 9.00-21.00;
  • rikke SMS-i puhul on võimalik muuta manuaalselt telefoninumbrit – kontrolli üle, kas iseteeninduses kajastuv number on õige või vajadusel muuda. Pane tähele! Rikke teadete kontakte on võimalik määrata vastavalt tarbimiskohtadele ka erinevad.
  • Loosikampaania tingimused »


    Rikketeated ja korduma kippuvad küsimused

    Miks ma ei saa rikke korral SMS-i?

    Sellisel juhul soovitame iseteeninduses üle vaadata järgmised rikketeadete seaded.

    Rikketeadete seaded

  • Kas rikke SMS juurde on märgitud linnuke? Selleks et SMS-id jõuaksid Sinuni tuleb lisada rikke SMS juurde linnuke.
  • Kas soovid katkestuste infot SMS-i teel ööpäevaringselt või vahemikus kell 9.00-21.00? Märgi enda eelistus. Pane tähele, et tehes valiku 9.00-21.00, siis ei jõua Sinuni väljaspool valitud aega saadetud sõnumid.
  • Millisele telefoninumbrile on tarbimiskoha rikketeade suunatud? Võib olla juhtunud, et lisatud telefoninumber on näiteks aegunud või suunatud mõnele teisele pereliikmele. Kui Sul on mitu tarbimiskohta, siis saad määrata erinevad telefoninumbrid.
  • Miks saadate öösel sõnumeid?

    Meie rikke SMS teavitused on seadistatud automaatselt. Süsteem saadab kliendile sõnumi, kui rike registreeritakse, määratud/muudetud on rikke lõpuaeg ning rikke lõppemisel. Meie iseteeninduses on võimalik seda seadistust muuta ning märkida, et soovid rikketeavitusi vahemikus kell 9.00-21.00.

    Pane tähele! Kui oled märkinud valiku, et soovid teateid vahemikus kell 9.00-21.00, siis tagantjärele SMS-id Sinuni ei jõua (näide: kui plaanid suvilasse sõita siis, kui vool taastub ning see juhtub kell 23.00, siis selle kohta teavitus Sinuni ei jõua).

    Soovin lisada vastavalt tarbimiskohale erinevad kontaktid, kellele teavitus saadetakse. Kas saan seda teha?

    Jah! Kui Sul on mitu tarbimiskohta, siis saad manuaalselt muuta vastavalt igale asukohale kontaktandmed, kuhu teavitusi soovid (näide: kui võrguleping on omaniku nimel, aga rikke SMS-i soovid suunata üürnikule, kes elab tarbimiskohas, siis saad iseteeninduses lisada teavituste juurde üürniku telefoninumbri). Numbrid saad lisada rikketeadete seadete alt.

    Täname, et hoiad kontaktandmed ajakohasena!