Uudised

Mida teha, kui kaob elekter?

27.03.2018

Elektrilevi võrgus oli möödunud aastal rekordiliselt vähe rikkeid ja paljud kliendid pole enam aastaid elektrikatkestusega kokku puutunud. Seda enam tasub meelde tuletada, mida teha siis, kui elekter peaks ootamatult kaduma.

Kui elekter kaob, tuleks välja selgitada:

1) Kas katkestus ulatub minu korterist/eramust kaugemale?

Kui on näha, et vooluta on suurem piirkond ja elektrit ei ole ka naabermajades, on suure tõenäosusega tegemist rikkega, millega tegeleb Elektrilevi. Kui Sulle ei ole selle kohta tulnud SMSi, helista Elektrilevi rikketelefonile 1343!

NB! Kontrolli Elektrilevi iseteenindusest, kas oled tellinud automaatse rikketeavituse. Vaata juhendit siit.

2) Kas kaitsmed on sisse lülitatud?

Kui naabritel on vool olemas ja elekter on kadunud ainult korterist või eramust, tasub kontrollida korteri või eramu kaitsmeid – kas need on töökorras ja sisse lülitatud? Kui kaitsmete lülitamine ei aita või ei ole need töökorras, on tõenäoliselt viga Teie majapidamise elektrisüsteemis, mille parandamiseks tuleb tellida parandustööd elektritööde ettevõttest.

3) Elektrilevi aitab!

Kui vajad rikke päritolu tuvastamisel abi, helista telefonile 1343, kust saad nõu, kuidas seadmeid kontrollida.