Arved

  • Mis on ühisarve?

  • Kas ma saan loobuda ühisarvest ja saaksin jätkuvalt võrguteenuse eest arve Elektrilevist?

  • Kes mulle arve esitab?

  • Kuhu arve saadetakse?

  • Kuhu ja kuidas tasun arve?

  • Milliseid arveid saan maksta Elektrilevi e-teeninduses?

  • Kui mul arve kohta küsimusi, siis kuhu pean pöörduma?

  • Kust ma näen mulle saadetud elektriarveid?

  • Millal arve tuleb? Mida teha, kui arve hilineb?

  • Kui pikk on arvete maksetähtaeg?

  • Mida teha kui arve on ebatäpne?

  • Mida teha, kui arve maksmine läks valesti?

  • Kas ettemaksu on võimalik tagasi saada?

  • Mis juhtub, kui jään arve tasumisega hiljaks?

  • Kust ma näen, kas ma olen võlgu?

  • Kui kiiresti pärast võla tasumist elekter taas sisse lülitatakse?

  • Millise seaduse järgi on õigus nõuda viivist?

  • Mida tähendab arvel olev lause „Näidud sisaldavad prognoositud koguseid"?

  • Millal toimub prognoosarve ümberarvestus?

  • Milliste lähteandmete järgi prognoosite tarbimist arvetele?

  • Kas näitude prognoosimine tähendab, et kaugloetav arvesti on rikkis?

  • Kas e-arve püsimakset on võimalik sõlmida kellegi teise nimele, kui leping on minu nimel?

  • Mida tähendab arvel elektriaktsiis?

  • Mida tähendab arvel taastuvenergia tasu?

  • Mille eest tuleb tasuda, kui tarbimiskohas elektrit ei tarbita?